Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeO co chodzi z tym BMW- przecież mowa, jest o Z1300...Parę słów ode mnie, ponieważ jeździłem KZ1300 i nadal czasem się jeździ na tej 6-tce, możecie się zdziwić, ale tym motocyklem po małych przeróbkach nadal można jeździć w dzisiejszych czasach i nawet z turbiną, stwierdzenie, że CBX 1050 pokonał KZ jest nieporozumieniem, CBX to gumowy jamnik na wrotkach, Kajzer daje radę i na nierównościach i na hopkach ( ma lagi grubości 41 mm), oczywiście należy do niego podchodzić z dozą rezerwy w końcu 320 kg to nie żarty. Hamulce są dobre,możźa dodać stalowy oplot, zwiększając nieco skuteczność, hamuje się oczywiście i przodem i tyłem, fajnie przyspiesza się na ostatnim biegu tak od 30-50 km/h cały czas daje do przodu nie ma czkawek, i zająknięć, oczywiście pod warunkiem wyśmienitego stanu technicznego silnika, mój brat kiedyś próbował uciec VFR 750 i był mocno zdziwiony, że Kajzer taki szybki :-). Skoro ktoś wspomniał o CBX-dodam, że ma lagi 35mm, na łukach pływa lepiej ode mnie, na prostej po naszych koleinach nie dałem rady jechać ponad 160 km/h cały czas korekta kursu i dobijanie to przodu to tyłu, hamulce mnie rozczarowały w teorii powinny być lepsze niż u Kajzera, ale były wyraźnie gorsze. CBX można pokusić się o jazdę, ale potrzeba sporo rozwagi i mądrości, żeby z powodu głupotki nie popaść w tarapaty.
OdpowiedzBMW stosuje silniki sześciocylindrowe w motocyklach K1600GT i K1600GTL
OdpowiedzTo wiem, ale nie to tym jest temat.
Odpowiedz